Saturday, November 24, 2012

* Perbualan Antara Hati Dan Perasaan *


adoiyaaaa....
boring na juak ary tok...
tambah dgn fikiran yg bercampur2 dh mcm nsik cmpur dh tok..
chill chaaaaaaa...
relaxxxxxxxxxxxxxxx.......
tarit nafas lok....
jgn d pk ilak hal ya..
sbb mmg ya akn terjd pas tok....
skrg pun ko nanggar bnda ya berubah sedikit demi sedikit nak..
so apa pun berlaku pas tok ko msti 3mak hakikat....
sbb ko pun tauk ko sapa nk dlm edop nya...
so x perlu la nk rsa sdeyh gilak k...
even bnda ya molah ko eppy skrg tok...
tp bnda ya juak akn molah ko sdeyh kelak..
tp ko perlu bersyukur la sbb eppy skrg tok....
relax k syggggggggggg.....
jgn pk gilak hal ya...
try try n try gik k..
kompem ko boleh polah semua ya..
ko msti kuat k..
boh give up...
 * perbualan antara hati dan perasaan *

hati : ko apahal?
perasaan : xda apa..heee...
hati : mesti ada something molah ko mcm tok nak?
perasaan : xdalah..ok jak tok..
hati : iboh ko nk mulak ewh..
perasaan : aikk..mena aihhhh..xda mulak tok...
hati : cuba ko madah apa hal ko tok?
perasaan : hurmmm...x tauk lah..penin palak mikir...
hati : nakkk...aku dh mdh ko msti ad mslh...
perasaan : nk mdh mslh ya xda lah..cm besa lah..aku kan suka gilak pendam something...
hati : ya lah mslh ko skrg tok suka ilak mendam..
perasaan : dr aku luahkan bgus aku mendam jak sbb ya jln terbait 
hati : mendam ya boleh tp jgn ekotkn gilak perasaan ko ya
perasaan : ko tauk nk apa aku pk skrg tok?
hati : tauk ku..tp ko jgn la pk ilak hal ya...molah ko mpun sdeyh jak 
perasaan : cmni hoo...aku dh x dpt nk mulak dirik ku mpun dh skrg tok...
hati : relax relax..iboh mbak ilak perasaan ko ya...
perasaan : x tauk ku ewh..angol nyawa ku mikir hal tok..
hati : elax jak..aku tauk ko mesti boleh molah semua ya...
perasaan : cmni mun aku x dpt molah?
hati : kompem ko boleh molah semua ya...
perasaan : cmni ko tauk?
hati : aku kenal ko dh 20taon okey!!!
perasaan : hurmm...hope so lah...aku pun xmok nyusah sapa2 dh 
hati : ko xda nyusah sapa2 tp ko nyusah drik ko mpun..
perasaan : aok.tauk ku..
hati : so skrg tok try k..i know u can do it...chaiyokkk chaiyokkkk...
perasaan : i try my best :)

No comments: