Friday, June 21, 2013

* Macam - Macam Ada *


ehem ehem..
mlm ni mcm byk pulak nk di story mory kan...
setelah sekian lama di pendam...
heeee...

--------------------------------------------------------------------------------------
cerita yg pertama : 

benda ni da lame da..
cuma bru skrg nk cite...
sblm ni aku da buat 1 kptsn...
1st aku fikir kptsn yg aku buat tu akan buat aku menyesal...
tp d sebalik kptsn yg aku buat ropenye memberi 1 perubahan dlm edop ni...
aku eppy tgk mereka eppy..
semoga persahabatan yg ada skrg ni akan kekal selamanya :) 

cerita yg kedua :

mungkin hape yg aku pk selama ni adalah betul...
heeeee.....
kisah silam byk mengajar aku utk buat keputusan...
dan inshaAllah aku xkn kecewakan diri aku sendiri dgn kptsn yg aku buat :)


cerita yg ketiga :

aku tak suka nk bermusuh tp kalau da ad org anggp aku ni musuh aku kena terima...
serius aku tak sangka org yg aku x pernah anggap musuh selama ni anggap aku sbg musuh..
hoho...
tp x boleh nak kata pa...
itu hak dia nak anggap aku musuh...
hehehe....
jangan suka buat andaian sendiri andaikata andaian yg di buat akn membawa fitnah...
heeee...

cerita yg keempat :

awl bulan ni terlalu byk dugaan yg aku dpt..
alhamdulillah...
aku dpt berdepan dgn sume 2 wlaupun agak siksa jugak...
huhu..
x selesai masalah yg ni dtg mslh yg tu..
x selesai ag mslh yg tu muncul pulak mslh yg baru..
hurmmm..
terlalu besar dugaan aku awl bulan ni...
semoga aku terus kuat utk berdepan dgn segala masalah yg akan dtg...
Amin 


1 comment:

GD_iz said...

lalalalalala.. cha :boosuk :booncet :boontal gendut :siul :syg :kiss :cium