Friday, June 22, 2012

* Masalah Masalah Masalah *


hurmm..
arini dtg 1 masalah..
masalah family...
:(
x taw nk kate ape dh skrg...
otak semakin stress bile pk kn sume ni..
masalah yg x sepatutnya aku pk terpaksa aku pk kn..
wlaupun aku nampak eppy sblm2 ni x bermakna aku lngsung xde masalah..
kadang2 aku terpksa rahsiakan masalah aku..
sbb aku xnk sape2 taw aku ada masalah..
sampai tahap aku x dpt nk bersabar dh aku jugak perlu luahkan segala apa yg aku pendam selama ni :(
tp dgn cara apa?
xkn dgn cara luahkan dgn org lain?
itu mungkin bkn cara aku utk meluahkan masalah..
bg aku blog aku adalah pendengar yg terbaik dan tempat terbaik aku lpskan apa yg aku pendam..
x sume masalah aku akan luahkan kt blog aku ni :(
selagi aku boleh pendam masalah yg aku tanggung,aku akan tanggung..
sampai 1 saat aku x boleh nk tanggung lg aku akan luah kt cni :(
tp..
mcm yg aku ckp awal td x sume masalah akan aku luahkan kt cni..
sbb kt cni mayb ada yg akan membaca dan mayb jugak xde yg masuk..
aku xnk org taw masalah aku..
aku akan luahkan ape aku rsa..
dan lepaskan perasaan kt cni...
d cni tmpt aku menangis..
d cni jugak tmpt aku senyum..
segalanya d cni..
kenangan sume d cni..
x kesah la kenangan manis atau pahit..
aku ttp bersama dgn blog aku..
sbb bg aku blog aku adalah tempat luahan aty aku..
wlaupun blog ni x dpt nk bls apa yg aku dh luah kt cni..
sekurang2nya apa yg aku rsa,dpt melegakan aku wlaupun ckit..
aku xnk stress..
kalau aku stress mcm2 yg akan keluar dlm fikiran aku..
bile keluar yg negatif,akan buat edop aku sdiri merana :(
bila aku ada masalah aku suka pendam2..
sbb aku xnk menyusahkan org lain utk mndgr masalah yg aku tanggung..
biar aku tanggung sorang2..
biar aku susah sorang2...
janji aku x susahkan org lain..
itulah aku :)
aku nk menangis skrg ni!!!!
aku stress!!!!!
tolong aku!!!!
:((

No comments: