Saturday, June 30, 2012

* Mimpi Yang Membuat Aku Happy + Sedih *


hurmmmmm...
td ptg agak kemengantokan...
so tido la jwb nye...
mse tido tu..
boleh lak termimpi arwah..
ya Allah..
aku terlalu happy dpt berjumpa dgn mereka...
wlaupun hanya dalam mimpi..
aku bersyukur sangat2 sbb dpt jumpa mereka...
dpt peluk mereka...
dpt cium mereka...
hurmmm...
alangkah indahnya kalau semua tu jd kenyataan..
akulah org yg paling bahagia dalam dunia ni...
tp..
semua tu hanyalah dlm mimpi...
x mungkin akan berlaku..
tp alhamdulillah...
aku bersyukur sgt2 sbb dpt berjumpa dgn dowang wpun hanya dlm mimpi...
dpt merasakan pelukan dan ciuman dorg dlm mimpi pun aku rsa happy sgt2..
bila aku tersedar dr mimpi aku menangis puas2 sbb aku dh dipisahkan balik dgn mereka..
sebelum tersedar dr mimpi tu aku hanya dpt 1 pesanan dr mereka..
adik jg diri leklok taw...
ya Allah..
aku perlukan mereka untuk truskan edop ni..
aku perlukan mereka untuk kuatkan smngt aku truskan edop ni :(
kalau boleh mimpi gini tiap2 ary mmg aku nk mimpikan dorang tiap2 ary :(
ya Allah..
aku terlalu rindukan dorang ya Allah..
kuatkan aku dr semua ni :(

No comments: