Sunday, December 2, 2012

* Bla Bla Bla *


kahkahkah..
sy dtg memeriahkan lg ptg2 di blog sy...
ngeeeeeeeeeeee
soooooo....
selamat membaca wpon byk isi yg mepek je..
bhahahahaha...
jom mulakan bebelan skrg :P
pg tok bgn awal..
awal sik awal gilak r..
hentam xda karen nak...
haishhhh...
ngaco org nk titoooo...
ya ku mls...
grrrrrrrrrrrr....
sikpalah..
sekurang2 nya dpt la ngejut aku bgn tito..
mun x kol brpa ndak nk bgn nak...
haishhhhh....
tp malangnya fon duak2 sikda bateri...
hentam mls nk ngecas mlm tdik..
crik asa ko chaa...
hahahaha...
bila dh ada karen..
bru dpt on fon..
then dpt la mcg...
ngeeeeee....
mula ya eppy la...
pas ya alu sdeyh..
heeee
tp sikpalah...
dh org pun sikmok lalek dgn aku gik nak...
sik kan aku nk pksa juak...
so..
3mak jak lah wpon semua ya akn molah aku sdeyh blit..
hehehehe...
aku sik boleyh nk pksanya..
sbb nya ad edop nya mpun..
aku jak salu ngegeh...
perasan la nak aku tok ad org syg...
muahahahahahaha...
sokeyh chaaa....
relax k..
hehehehe....
mayb aku pun perlu kontrol drik aku...
belaja k..
aku tauk aku x layak nk bahagia...
hehehe...
tp makseh byk2 sbb dh eppykn aku..
boh bingong k...
kmk ok jak kt ctok...
sdeyh ya mmg ada lh...
tp kmk pun sik buleyh nk molah apa dh skrg tok..
heeee...
veli veli soli okey...
gonna mish u k :D
just ingt sigek jak..
kmk sik akn prnh buang ktk dlm edop kmk..
dan kmk akn sntiasa ingt ktk...
ya jnji kmk dgn ktk...
like u say...
kmk sebahagian dr edop ktk..
mayb ya dolok la..
skrg tok ktk sik perlukan kmk..
but utk pengetahuan ktk..
ktk dh jd sebahagian dlm edop kmk..
dan bahagian ya mmg akn ad sampey bila2 dlm edop kmk...
mun ktk perlukan kmk...
just look for me...
always ada utk ktk...
but today...
i'm veli veli sad...
heee...
ktk boh la bingong k...
pandeylah kmk jaga dirik kmk mpun...
siyesli...
gonna mish u so much ^_^




No comments: