Friday, December 14, 2012

* W.I.N.D.O.O *


hurmmmmm......
tiba2 aty aku rsa windoo pulak dgn arwah....
:(
td aku byk sgt gelak..
betul la owg tua salu ckp..
jgn byk sgt gelak sbb kalau byk gelak mesti lawan dia menangis...
so..
skrg ni aku dh menangis...
menangis sbb aku windookan papa & mama aku :(
hurmmmmm....
aku teringin nk mcm owg len gak...
aku perlukan ksh syg mereka....
tp mustahil utk aku dpt semula semua tu...
sbb Allah lbh sygkn mereka dr aku.... 
T______T
aku teringin sgt nak balik kuching nk ziarah kubur mama aku...
tp byk sgt halangan yg membuat aku terpksa cancel semua plan nk g sana....
hope so hjg bulan plan aku menjdi...
lama sgt2 dh x menziarah...
windoooooooooo sgt2 :(
rsa bersalah sgt dh skrg ni T___T
bkn dh lupe kt mama tp byk sgt mslh yg menimpa...
selalu ingt kt papa n mama...
tp xde sape fhm perasaan anak papa dgn mama ni...
anak papa dgn mama trpksa pendam :(
hope so papa dgn mama tau yg anak papa dgn mama ni always windoo kt papa dgn mama :)
i luv n mish both of u :(

No comments: