Wednesday, January 30, 2013

* Arghhhhhhhhhhh !!!!! Serabut Wey !!!!!

30.Januari.2013


hurmmmmm...
serabut + stress + tension
haishhhhh...
ape nak jadi la...
itu salah...
ini salah...
semua salah...
aku sendiri x tau ape dah jadi dgn aku sekarang...
aku nak abaikan...
aku tak boleh..
sbb asyik dlm fikiran jew...
pk itu..
pk ini..
last2 otak serabut x taw nk pk ape pulak...
aku dah cuba dah buat yg terbaik..
aku cuba dah utk berbaik dgn dye..
tp apa aku dpt..
hanya kecewa...
dye tetap berdendam...
wpon aku dh cuba bincang leklok..
aku dah takde pilihan lain dh sekarang...
kalo itu yg buat dye eppy...
aku akn diamkan diri..
korang nak ckp ape korang ckp la..
korang nak kutuk korang kutuk la...
aku pun dh mls nk peningkan pale aku ni...
ye ye ye...
aku ni memang x layak pun nk berkwn dgn korang...
korang baik..
aku ni hape jew...
btw..
thanks sbb dh wat aku eppy selama ni...
buat aku gelak...
buat aku senyum...
aku memang takkan lupakan korang...
cuma aku akan jauhkan diri dr korang jew pasni...
tq..


No comments: