Sunday, September 28, 2014

* Belajar Dari Kesilapan Dan Kesalahan *


bosang bosang bosang ,
pagi2 bosang tunggu DL abeh ,
sambil menunggu sambil bercerita dlm blog ni ,
he he he ,
semenjak dua menjak ni asyik terpikir something ,
pikir apa ?
pikir sesuatu yg entah apa2 ,
ha ha ha ,
ary2 dok pk ,
kdg2 rasa takot ,
kdg2 rasa menyeramkan ,
kdg2 rasa geli ,
kdg2 rasa nk muntah ,
kdg2 rasa nak gelak ,
kdg2 rasa nk marah ,
kdg2 rasa nak menangis ,
kdg2 rasa nak jerit ,
kdg2 rasa nk terjun dr jambatan ,
kdg2 rasa nak gado ,
sebab apa ?
sebab memikirkan sesuatu ,
sesuatu to apa ?
sesuatu yg x masuk akal ,
ha ha ha ,
apa yg x masuk akal ?
entah lah ,
hi hi hi ,
aku nak sgt berhenti memikirkan sume to ,
tp mcm tak boleh ,
ha ha ha ,
mcm lawak pun ada ,
mcm bodoh pun ada ,
mcm xde otak pun ada ,
pendek kata mcm2 ada ,
kah kah kah ,
1st aku dpt taw aku terkejut hiler ,
mcm x percaya pun ada ,
tp ito lah hakikat sbnrnya ,
adoiyaaaa ,
memberi alasan yg x masuk akal utk membuat sume to bg aku itulah adalah alasan " PALING BODOH " ,
kau ingat kau TUHAN ?
aiyakkkkkkkk ,
x perlu la bagi alasan yg x masuk akal ,
pelis laaaaaa ,
sadis wooo bile dpt taw ,
1 jew aku mampu doakan untuk kau ,
hope kau berubah utk masa depan kau sendiri ,
1 lagi aku nak ingatkan kau sbg SAHABAT ,
BANGUNLAH DARI TIDUR MU YG LENA :)
jangan kejar sgt DOSA FREE to , 
tak ke mana pun ,
aku ni bukanlah baik sgt ,
aku ni bukanlah perfect sgt ,
aku ni banyak kekurangan ,
aku ni banyak buat kesilapan ,
banyak sangat2 buat kesalahan ,
TAPI ,
dari kesilapan dan kesalahan yg aku buat selama ni aku cuba utk mengubah cara edop aku ,
x semestinya aku belajar dr kesilapan sblm ni aku x pernah buat silap dan salah lg ,
aku tetap buat kesilapan ,
aku tetap ada buat salah ,
TAPI ,
takdelah seteruk sebelum ni ,
sama2lah kita berubah ke arah kebaikan wahai SAHABAT :)

I KNOW I'M NOT PERFECT 
BUT
I TRY MY BEST TO MAKE PERFECT 

* pelis jgn terasa kalau membaca kerana bukan anda seorang sahaja sahabat saya . rmai lg sahabat saya di luar sana . so x perlu nk terasa sgt tp kalo nk jugak terasa HAMEK la . *



1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/