Friday, July 16, 2010

-Kisah Cinta-


Salam semua...kali ni saya ingin berkongsi bersama anda semua tentang kisah cinta seorang teman iaitu Nisa (bukan nama sebenar)...pd awal tahun 2010,Nisa berkenalan dengan seorang jejaka yang bernama boy (bukan nama sebenar)..dorang pon mula berkenalan dan bertukar no fon...tiap2 hari Nisa menghantar text melalui fon bertanyakan khabar si boy..setiap hari Nisa melakukan hal yg sama kpd boy...setiap saat,minit,jam,hari dan bulan,Nisa selalu menceritakan tentang boy yg terlalu baik dengannya..sehingga suatu hari Nisa menyatakn bahawa dia cintakan si boy ni..dengan tidak membuang masa,Nisa pun menghantar mesej kpd boy melalui fon dan bertanyakan "hye awak,saya nak tanye something dengan awak ni..saya hrp awak menjwb dengan jujur ya"..dalam masa 5minit mesej di balas oleh si boy "hye..tanyelah..selagi saya boleh jwb,saya akan jwb soalan awak"..dengan pantasnya,Nisa pun membalas balik mesej tersebut "saya harap awak jujur ye..awak ada makwe x? "...mesej kali ni agak lama untuk boy membalasnya..dalam masa 10min baru mesej tersebut di jawab..dengan hati yg takut,Nisa membuka mesej tersebut "takdelah awak...nape awak tanye mcm tu? dengan hati yg gembira dan senang hati jawapan yg boy beri,Nisa terlompat2 kegembiraan...Nisa belum berani untuk meluah apa yg dia rasa kepada si boy..bagi Nisa,cukuplah dia mengetahui yg si boy belum berpunya lagi..semakin hari hubungan mereka semakin erat...si Nisa pun gembira sangat dapat kenal dengan si boy selepas di tinggal sang kekasih..seminggu kemudian,si boy pun hilang tak dapat di kesan..mesej pun tak di balas..Nisa pun mula sedih..Nisa dah mula merasa dirinya tak di perlukan oleh si boy lagi..dengan hati yang kecewa,Nisa pun melenyapkan diri kerana kecewa dengan si boy yg dia gila2kn selama ni...nantikan cerita seterusnya akan datang..

8 comments:

didieseven said...

kisah betul ke :blank

Faris FGR said...

cite sape ni? !siul

cha cha said...

dd:xla..kisah benar jew :P
abg pigar:ada la some1..mne leyh gtaw..secret admire !hoho

didieseven said...

kisah benar?serius?mcm perhentian gak ke?

MIERAMEYA said...

mcm kisah cinta mora jeh !ngeh

♥shin chan gurl♥ said...

kisah cinta sape ni chang :pukul
shin ter-suke lak bace nih :p
h0h0h0.. sambung cepat !ko
!lala

SY@F said...

!bgauS peNuliSan....Tak SabaR nak TunGgu SambuNGannYA... :ros

cha cha said...

dd:ni kisah benar apa yg berlaku !hihi siyes sesiyes siyesnye :P
mora:pasan jew !wek
shing:kisan cinya liya !hoho
abg syaf:sambungan sudah ad :P